every time that we meet, i skip a heartbeat

DAGENS...
VILL HA:
H.
KLÄDSEL: skjorts, leggings, uggs &mcflytröja <3
DOFT: ....
FRISY R: blä?
 LÅT: scouting for girls - i'm not over you
HÄNDELSE: "bellaaaaah, fryser inte du?"
 PLANER: skola, (skattjakt :S), tv.
SAKNAD: all time low <3
DUMMASTE: MC. E.
SJUKA: J.
DROG: choklad?
ROLIGASTE: "alltså, vi har tappat bort honom IGEN!"
KÖP: ingetttt.
GODIS: choklad.
 BLÄ: MC & E. delad plats!
HUMÖR: vad verkar det som?

so yeah, i'm in a bad mood. &det är pga lots of things.
first of all; let's clear this up.
människor kan glida isär för att de förändras, det vet jag
mycket väl &det finns många exempel på det.
folk förändras, de går åt olika håll. så är det,
det vet du med. &jag har inte sagt att det
är ditt fel, har jag? nej. jag vet att det inte bara beror
på en att två "bråkar", men i'm the only bad guy.
man ändras, vill olika saker, därför funkar det inte.
&nu gjorde det inte det.
vad kan man göra? jag tror inte du förstår en sak,
för jag har inte ignorerat dig in any way, men ibland
har jag inte kunnat prata, för jag har liksom inte mått så
jävla bra jämt, &inte varit på humör.
men well, vi lämnar allt nu, tydligen.
&jag vet inte vad jag ska göra,
för allt är tydligen bestämt.

för att citera en vän ([email protected]);
"men ring och betee dig som en riktig kompis då, våga erkänna att
du har failat som en bästa vän, och att du vill ha en chans till eller bara
skita i det ni hade"

2.
jag hatar allt som har H att göra.
idag har jag spenderat en hel den tid med att tänka på honom.
&ju mer jag tänker, desto argare blir jag, på mig själv.
han är fel, &jag slösar bara tid med att tänka på honom,
för nothing could ever happen. alla vet det, det är bara
att titta på honom, sen på mig.
jag kan inte sluta tänka på honom bara, han är liksom..
jag vet inte, too good! han må vara ful enligt alla,
men inte enligt mig. aldrig att han kan bli det i mina ögon.
&det är jävligt jobbigt.
för jag orkar inte mer, orkar inte låtsas att i'm over him,
att jag inte tänker på honom, att jag tycker han är ful...
inget stämmer.

i'm not over you, and i know that i should be,
i'm not over you, and i know that i never will be


Kommentarer
Postat av: E.

jag var medveten om det, och that was the nain reason I was trying to call. se om du ville prata om det. trött på det här nu och lägger ner det här och nu.



saknar dig, men det är långt ifrån okej just nu. och jag orkar inte försöka sträcka ut min hand och prata om saken om jag pratar för döva öron.



you will always be my psycho girl.

2008-10-14 @ 23:42:02
Postat av: deanie

är det det jag vet om? =/

hoppas att det blir bättre snart i alla fall.

ring om du vill prata <3

2008-10-15 @ 00:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0