you got me falling through noticing those little things you do

GÅRDAGENS... (ja, igår alltså)
VILL HA:
P.
KLÄDSEL: leggings, jeanskjol, jbtröja, converse <3
DOFT: P?
FRISY R: alright.
 LÅT: my favorite highway - bigger than love
HÄNDELSE: "alla tar drickpaus, men bellahh tar hårsprayspaus"
 PLANER: skola, mentorsträff, sen plugg! (seems like it's all i do)
SAKNAD: dear maria, count me in @ gian <3
DUMMASTE: MC.
SJUKA: H.
DROG: alex gaskarth &jack barakat.
ROLIGASTE: alex gaskarth &jack barakat? +min mattelärare!
KÖP: glass.
GODIS: inget! (:
 BLÄ: hm, mycket?
HUMÖR: bra!

igår var en bra dag, faktiskt. mycket hände &jag mådde great.
på naturen förstod jag allt (shockerrr!) och engelskan var roligare
än vanligt. efter skolan var det mentorsträff,
eller ja, snarare en introduktion om mentorerna. jag får en psykolog,
jag är sjukt nöjd! jag gillar sånt där, &det passar mig perfekt.
jag kommer vara lite rädd för att bli analyserad dock!
anwyays, mentorsträffen var rätt kul, det hände lite saker
där som bara jag vet om, &det var lite udda. jag försöker
förstå allt, men det går inte. (nej, inget major har hänt, men still..)
jag bara undrar vad han vill?
sen blev det plugg, eller ja, försök till plugg. det slutade
med 90210, gossip girl, hannah montana &alex gaskart
&jack barakat
videor istället, men det är rätt bra det med! :')
dock behöver jag verkligen plugga, matteprovet på tisdag
kommer gå åt helvete, &ingen chans till omprov finns det heller,
för sånt gör inte vår lärare. great, can you see me failing? i sure can.

jag uppdaterar later om idag, (:

Kommentarer
Postat av: maxtilda

woho på att du haft en bra dag! <3

och great med jb tröja (:

2008-10-17 @ 16:52:14
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0