you talk like you're famous, you're shameless

kom på igår att det faktiskt var ett tag sen jag lyssnade på all time low,
&satte på so wrong its right på högsta volym. jag kom på varför
jag var så besatt, &i fell right back. det finns inga som atl,
för de är så speciella. deras musik får mig att må på ett
sätt jag inte ens kan beskiva! men en sak är säker; i get so incredibly
happy! &jag kan inte fatta att jag har sett dem, det är helt sjukt! :')
tionde maj tvåtusenåtta, så himla underbart. kommer aldrig glömma
alex när han hela tiden sa, "you sexy motherfuckers"
så jävla bäst var det, &jag vill bara tillbaka hela tiden.
dear maria, count me in var fan magiskt, för alla kunde låten typ.
alla har ju hört början, så då sjöng hela arenan! that was well special.
att de sedan spelade mina favoritlåtar då, shameless &coffee shop
soundtrack, var inte så illa heller. fast när jag täker på det, så var nog
poppin' champagne en av de bästa live, outstanding. eller ja, den &
dear maria.
&i know att ni inte bryr er that much, men anyways, det jag skulle
komma till var att jag igår spenderade several hours med att rippa
ner videor från youtube, för att ha på mp3n.
&en hel del var vids med alex &jack från atl,
bland annat viden här under. den är amazing, &alex är snyggast. <3
"don't start a band with jack barakat"



Kommentarer
Postat av: Nathalie

konserten var hur underbar som helst :)

jag saknar den där kvällen skit mycket. Riktigt härliga killar och musiken är helt otrolig.



btw, Riktigt fin blogg!

2008-11-09 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0