because i don't wanna see, you and me going our separate ways

broken hearts and last goodbyes,
restless nights but lullabies,
help to make this pain go away.
i realize i let you down,
told you that i'd be around,
building up the strength just to say;
i'm sorry, for breaking all the promises
that i wasn't around to keep..

6 dagar sen jag uppdaterade, &jag vet inte varför jag inte
gjort det. saker har hänt, i've been busy. mycket i skolan,
&so on. bloggen har känts som en börda. that's wrong,
eller hur? så ska det inte kännas? men orkade bara inte,
kände att det blev en plåga att uppdatera. saker har kommit ifatt mig,
har insett saker jag inte har vetat innan, saker som har kommit fram.
jag har tänkt för mycket, insett att folk bara låtsats, &egentligen snackat
skit bakom min rygg. sånt är så jävla fegt, tell me it to my face
istället? så jävla lack blir jag alltså!

sen har annat kommit upp, insett att folk är lite falska,
folk som jag redan visste var det iofs, men som har ljugit
hela tiden, gett mig falska förhoppningar &egentligen inte
lyssnat överhuvudtaget. bara låtsas bry sig, för att jag
ska lyssna på hennes problem. det är så jävla fel!
sen har jag fått skulden för att vi glidit isär?
ja, för allt var ju verkligen mitt fel. vad gjorde jag då?
ingenting!
det var fan inte jag som ägnade mig åt
utfrysning &stuff, det var du. allt jag gjorde var
att bry mig, att finnas där för dig. men now i'm the bad guy,
for doing nothing. så ja, jag kan säga att det är mitt fel
om det får dig att må bättre? men vi vet båda två
att det inte (bara) är mitt fel egentligen.

filled with sorrow, filled with pain,
knowing that i am to blame.

Kommentarer
Postat av: deanie (A)

du kan snacka med mig om du vill <3

i won't let you down, you know :)

2008-09-28 @ 11:59:38
URL: http://incaseofemergency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0