everyone abandons me and i can't move along

sometimes i try not to hate myself for everything i never said
when you were here and so i'm burning up photographs,
of what was a perfect past 'cause i'm still here,
but i'm barely holding on.
where did i go wrong?
choking on the difference between me and the world.

återfall much? jaaa.
P har tjej, det gör smått ont.
men vad trodde jag egentligen?
en sån som han kan ju inte vara ledig?
nej, &ful var hon med. ohjoy,
det där var jobbigt.


"how's my birdhouse coming?"
i <3 kevin jonas.
detdär är bäst & JB &mcfly gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: moaaa

awiii, men du vet vad vi har sagt,

killar med tjej är bara onödigt ;') <3

mcfly mcfly mcfly! <3

jag känner nästan att du får tvinga på mig lite jonas brothers också, om dom nu är så himla bra enligt dig!

saknar dig <3 (svara typ med ett PM på bdb)

2008-09-23 @ 08:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0