how can i move on when i'm still in love with you?

what don't kill a heart only makes it strong.

jag har fastnat för the script. deras musik är så skön!
the man who cant be moved är en av de mest spelade låtarna
på min mp3, &hela albumet är snart igenomlyssnat.
och jag gillar verkligen vad jag hör!
i'm liking this stuff!
det går att förstå varför de toppar englandslistan. (:
the end where i begin kommer bli en ny besatthet känner jag.

mitt humör är skit, vet inte vad jag ska göra.
CDE drar i morgon, men tydligen måste jag spendera
nästan 3 timmar honom?
nej, det vill jag inte!
spanskaläxa men jag har ingen ork,
ska väl tvinga mig själv att plugga snart.
plugg, sen kvällspromenad med djuren, sen nån film.
kanske keith, med jesse mccartney? gråta lite?
ja kanske det. den är så fin <3

pratade med maxie nyss, sånt gillar vi.
hoppas allt löser sig unge <3
(tror du det löser sig för mig?)

that's what you get when you let your heart win
</3

Kommentarer
Postat av: maxie (:

att prata med dig är sånt man gillar <3

gick mkt bättre o plugga efter de, haha, för ja va på bättre humör, tack liksom (: <3

och det är såklart allt kmr lösa sig för dig! allt blir bra tillslut, allt har lösningar. och med allt negativt kmr alltid något positivt. hitta det positiva bara ? (: <3 om du inte klarar det själv så finns jag där o hjälper dig <3 du kmr må bra <3

2008-09-18 @ 21:21:09
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0