i'm addicted to the way i feel when i think of you

klockan är 23.46 &jag kan inte sova.
sett keith &gråtit sönder mig, precis vad jag behövde.
ska sova snart, men lite camp rock först.
jag borde verkligen sova dock, men jag orkar bara inte.

glömde berätta att jag mötte H när jag var på väg till stan.
det var som om han förväntade sig att jag skulle hälsa på honom?
slog han i huvudet på idrotten eller?

lyssnade på en viss låt med ett visst band,
bestående av tre små bröder nyss.
på något sätt var det P jag tänkte på när jag hörde den.
det är svårt, jag menar.. jag är inte den enda
som tycker han ser bra ut! och de andra jag vet som
tycker likadant, ja, de ser rätt mycket bättre ut än mig.
så jag anser inte att jag har någon chans direkt.
precis som med H då.
i morgon blir det till att träffa bästis,
hon är bäst &i need her and our talks!
hon hade dessvärre rätt om P!
ibland undrar jag hur hon kan känna mig så bra
och veta så mycket?
ahwell, är man bäst så är man <3

förresten så hörde jag finaste låten ever [fix you]
live från globen förut! bästa erica
ringde mig och jag grät!
fyfan vad jag ville vara där :')

"when you try your best but you don't succeed,
when you get what you want but not what you need,
when you feel so tired but you can't sleep,
stuck in reverse.
and the tears come streaming down your face
when you lose something you can't replace,
when you love someone but it goes to waste.
could it be worse?

lights will guide you home,
and ignite your bones.
and I will try to fix you..."

Kommentarer
Postat av: maxie (:

"when you love someone but it goes to waste.

could it be worse?" herregud vad rätt det där var då >< så nu ogillar ja coldplay ännu mer, haha ^^



och det du säger att alla andra ser bättre ut än dig, det är vad DU tkr. Han kan tycka något helt annat, alla tkr olika om allting. en person som nån tkr är assnygg kanske alla andra tkr är hur ful som helst (hostHhost)! Nej men jag menar bara att alla tkr olika om andra personers utseende, och han kan lika gärna tka att du är snyggast i skolan förhelvete <3 så tänk inte på att du tkr alla andra är snyggare än dig! + att du har troligen dubbelt så fin insida som alla andra (och utseende^^) <33

2008-09-19 @ 08:10:14
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0