i can’t get your smile out of my mind

jag har kommit på en sak, och det är att
jonas brothers är rätt bra. rätt jäkla bra.
det är nästan lite pinsamt att erkänna, för sån
musik ska ju inte jag lyssna på? nej, definitivt inte.
men det gör jag.
varför är det egentligen så att folk skäms över vad de lyssnar på?
god, det är så dumt!
you me at six, mcfly, all time low, the blackout,
you me and everyone we know och jonas brothers
.
det är ungefär dom som äger min mp3 nu.
och inte är de speciellt lika varandra? nej.
men orkar jag bry mig? nja.

nu ska jag ta mig till pappa &kolla på
camp rock, bara för att!

xoxo - bellzz.

Kommentarer
Postat av: maxie

jb är ganska jättebäst <3

och du har rätt i det du skriver <3

2008-09-02 @ 20:03:57
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0