i fell so fast, cant hold myself back

DAGENS VILL HA: P & CDE.
DAGENS KLÄDSEL: skate-byxor &rosa linne. [+ dc-skor<3]
DAGENS DOFT: er.. vet inte.
DAGENS FRISYR: hemskt. :(
DAGENS LÅT: jonas brothers - burnin' up
DAGENS HÄNDELSE: fighten i klassrummet?
DAGENS PLANER: skola, stan, sova?
DAGENS SAKNAD: maxie!
DAGENS DUMMASTE: E. 
DAGENS SJUKA: mina humörsvängningar? eller suddigummit?
DAGENS DROG: paige?
DAGENS ROLIGASTE: "jag vill bara grabba arslet &säga; tyvärr, jag är inte
homosexuell, men du är okay ändå"
DAGENS KÖP: tröja + halsband på new yorker (:
DAGENS GODIS: marabou. >_<
DAGENS BLÄ: H. for real.
DAGENS HUMÖR: jag har ingen aning.

den här dagen har varit sjuk.
skolan har verkligen sugit, för lektionerna var sjuuuukt tråkiga.
svenska har aldrig varit tråkigare &matten var hemsk.
idrotten var sjukt nog det enda som funkade. how odd.
så skolan sög - fast jag var still happy!
kanske var det för att personerna var lite roliga idag?
pratade lite med P och såg bara CDE två gånger,
skönt det. ena gången ville jag dock gömma mig i ett skåp,
för kom direkt från idrotten, i idrottskläderna. mysigt värre.
var han tvungen att se mig just då? fuckkk!
snart drar han med. det känns helt sjukt, jag menar..
om två dagar får jag aldrig mer se honom igen,
så varför inte försöka att prata lite med honom?
well, jag får ju aldrig mer se honom, &jag vill inte prata med honom
då, just in case. tänk om jag.. nej, fan, nu ska jag sluta.
two more days, then never again.
fan vad hemskt.

 hittade ett suddigum idag som tillhörde en viss H,
eller ja, min kusin hittade det. slutade med att hon
gav mig det, & sa "jag snodde det åt dig nu, fint va?"
ja, jättefint. det uppskattar han säkert.
jag tror jag skrattade i tio minuter åt suddigummit,
det var lite.. speciellt? god, nu kan jag inte titta
honom i ögonen, good thing i guess!
såg inte PP i skolan idag, synd som fan.
kul att både jag &kusin tycker att han ser bra ut.
fast PP kanske är fel? K för kroken kanske är bättre?
jo, jag tror det. (: internskämt ftw.
 
"fight" blev det i klassrummet idag med, över en bok av
nån fransk kille? JT & N hade lite panik för båda ville ha den,
eftersom det inte fanns många. dom rök ihop lite,
men allt slutade bra, i guess. (: båda fick iaf en bok, för R
offrade sin till N som förlorade fighten.

sen blev det stan, nyöpnnad affär, new yorker.
rätt så okay faktiskt, sjuuukt mycket folk bara så svårt
att verkligen hitta något.
blingbling tröja + halsband blev det iaf, så jag är glad. (:
88 spänn för allt, bra pris! ^-^

nej, nu ska jag ta &kolla på Gossip Girl, bästa Chuck
kan nog få mig på bra humör!

xoxo - bellz


Kommentarer
Postat av: fia

new yorker är massa bra ^_^

2008-09-18 @ 06:31:13
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0