i think i'm gonna loose it, loose it, loose it

den där saken jag skulle berätta tänkte jag ta nu;
vlogs från me &fanstah i london! (:

alltså videoblogs som vi spelar in i la londontown,
&de dyker upp här på bloggen när vi är i sverige igen. ^.^
we're psyched, för det är sånt där vi gillar att göra! lät lite
fel, men äh. vlog från mcfly blir det med, den blir säkert trevlig.

&nej, i'm not gonna bore you med mcflysnack igen,
utan avsluta inlägget med att tala om hur otroligt duktig
jag varit idag! pluggat geografi med bara ett avbrott
för 90210 avsnitt. (ja, remaken, it's awesome <3)
jag har fastnat för ethan (han som ska vara lite som dylan,
fast han är way nicer, &snyggare (a) hih!)
och musiken är helt awesome. metro station,
the ting tings, offspring &coldplay, inte helt dåligt ju?
nej, nu blir det ett avsnitt till innan jag somnar med geografiboken
i handen!

&juste; ja, jag är en crazy fangirl for loving
danny jones a lot. ber om ursäkt i förhand om senare inlägg.

xoxo - bellahh
90210.jpg image by hunny_bunny555


Kommentarer
Postat av: moa

vlogs is what we aim for! :D:D:D

pepp på london och mcfly nu! <3

2008-10-01 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0