i thought you said you're different?

hela dagen har jag haft den där satans jonas brothers låten på huvudet;
you got me going crazy, knock me off my feet...
på något sätt kan jag inte få ut det ur huvudet, det har gått runt
hela dagen, &inte blev det bättre när låten kom på mp3n när jag blandade
all musik. yay på det?

DAGENS VILL HA: ben &jerry's?
DAGENS KLÄDSEL: svarta skatebyxor, lila tröja.
DAGENS DOFT: chili, bästa vovve <3
DAGENS FRISYR: nothing but jävligt jobbigt.
DAGENS LÅT: all time low - poppin' champagne
DAGENS HÄNDELSE: det kusin berättade.
DAGENS PLANER: skola, sen plugg. duktig flicka är jag.
DAGENS SAKNAD: londontown.
DAGENS DUMMASTE: NT.  
DAGENS SJUKA: att jag förstod matten.
DAGENS DROG: poppin' champagne dansen.
DAGENS ROLIGASTE: "well, jack's aiming to please"
DAGENS KÖP: inget.
DAGENS GODIS: ett vinegum. hah.
DAGENS BLÄ: MC.
DAGENS HUMÖR: good.

min kusin är lite rolig hon, &fun stuff berättar hon med.
hon satt &läste det förra inlägget i datasalen i skolan,
&gissa vem som satt några rader bakom henne? yes, that's right.
the guy, H. det var sjukt, &jävligt roligt! well, you had to be there ;)

på bättre humör idag, &ska snart ta och sätta mig med näsan i
geografiboken. plugg blir det, prov i morgon &jag ska fan ha MVG!
jag siktar högt, javisst, men som min lärare säger;
bättre att sikta högt och falla tungt.
jag har inte riktigt fattar logiken i detdär bara, men äh, jag ska
fan lyckas i geografi. det är inte så svårt, &jag kan rätt mycket.
har man hängt med på lektionerna så har man. endogena &exogena
processer; you name it!
det är dock det jag kan, kartkunskap? jag? nä.
anyways, det ska gå bra, &jag ska plugga nu i nån timme.
duktig flicka är jag ibland, i guess. sen tele med maxie,
om hon har tid.
jag uppdaterar senare, &då har jag something att berätta.
helt ointressant för er, men jag är happy. måste bara
informera fangstah om det först. :*
men wish me good luck med plugget!


Kommentarer
Postat av: maxtildaaa

haha fan vad härligt han satt i närheten!



lycka till med mvg, du lyckas nog :D<3

min engelska lärare är nöjd med min engelska text jag skrev igår så jag är nöjd!



jag ska plugga lite jätte intressant fakta om Bach och andra gamla döda musiker, heheh, ringer sen 8] <3

2008-09-30 @ 19:16:13
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0