i'm not in love, this is not my heart

jag har kommit på att about a girl med the academy is...
är helt jävla perfekt.  den passar så jävla bra justnu,
om man ändrar she &girl till he &boy. so i did,
och det är helt sjukt vad jag känner igen mig.
den är som skriven om mig &allt, herregud.
maxie, du vet vad jag menar?

i can't breathe when i'm around him,
i'll wait here everyday.
in case he'll scratch the surface,
he'll never notice

i'm not in love, this is not my heart,
i'm not gonna waste these words
about a boy..

lyssna på den, det går inte att ogilla den! <3

everyone wants to be loved, to be loved,
what more could you ask for?

Kommentarer
Postat av: maxtilda

den där texten passar jävligt bra, vet vad du menar, ska lyssna på låten <3



har suttit sen runt fem idag och skrivit en text om "voldemort", det känns bra.. låten med han och mitt ex har också lyssnats på mer gånger än låtar som jealous minds think alike och blue eyes don't lie :s <3

2008-09-27 @ 19:40:59
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: fangsie

den där låten är helt sjukt underbart woah.

och jag kommenterar allt jag ska kommentera nu, har läst det du skrivit ovan.

det där med snubben i skolan som alla andra tycker är så ful och fel men inte du, jag känner igen mig i det.

jag tror de flesta har tänkt så någon göng, i mindrer eller hgre grad.

men vet du, när jag hade de tankarna studsandes i mitt huvud så var det en grej som påminde mig om att den endas åsikter som spelade någon roll var mina egna, och det är att skönhet ligger i betraktarens öga :

det är ju hur sant som helst, aight?

och jag lovar att du kommer hitta någon du kommer göra lycklig, det dröjer bara för att det inte finns många människor som förtjänar dig så bra som du är <3

fetetext yes,

svara på msn eller text me eller något, :


bella is the shit och i admire you <3

2008-09-29 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0