so what

reminisce on memories cos we're gone

håltimme i fyra timmar, lovely. eller inte.
vad fan ska jag hitta på? :S
får väl bli att ta ut hundarna, sen gå en sväng
till pappa. då försvinner lite tid iaf.
jag är så opepp på allt. riktigt jäkla opepp.
inget känns sådär jättekul?
mår skit också, på väg och bli förkyld och massa annat.
en vänskap känns pajad - en annan bara förvirrad.
god, vad fan ska jag göra?
jag bara orkar inte fundera över det, det löser sig väl.
eller kanske inte.
men so what?

Kommentarer
Postat av: maxie

det finns en lösning på allt, och ja det spelar roll <3 missat nåt när ja vart borta nu ? :/ <3

2008-09-10 @ 15:23:38
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0