sometimes it's hard to know what's real when you're not

"can't imagine what it'd would be like without the sound of my heroes
 singing all my favourite songs so i can sing along.."
play my music - jonas brothers.

jag tror verkligen jag lägger ner allt vad känslor heter!
fake friendship &stupid boys.
så beskriver man mitt liv atm, visst låter det kul?
någon som vill byta?
jag är så trött på att allt jämt ska vara mitt fel,
för om jag vet rätt så är det inte en persons
fel att två personer inte kommer överrens?
åhherregud, have i ruined your life?
så verkar det vara. ser mitt så himla mysigt ut då?
nej, precis. jag orkar inte med fake friends!
blä på såna.

det fanns faktiskt en anledning till varför jag tänkte skriva det
här inlägget; för att får ur mig some feelings,
&för att jag ville få fram att musik verkligen är det enda
jag kan vända mig till för comfort.
visst, jag har maxie som är bäst
men sthlm är far away, tyvärr.
 musiken är på något sätt den bästa vän jag någonsin kan få.
för varje humör finns det något, som igår t.ex, när jag var asförbannad,
så fanns den där perfekta the blackout låten på mp3n och lugnade
ner mig. det är något speciellt med musik,
&för mig så finns det inget bättre.
music never stabbs you in the back, does it?
nej, it sure doesn't. och det är det bästa.

trist inlägg tycker ni va? men so what?

"so here's the truth, you were right all along.
they were never my friends and i was living a lie,
but i wont fall for it next time"
remember to feel real - armor for sleep.


Kommentarer
Postat av: maxie

jag önskar sthlm var närmare dig, och jag finns alltid här för dig på det bästa sättet jag kan även fast ja e så långt bort <3



och jag vet hur allt med fake friendship o stupid boys är >_< det suger hårt, men det kmr gå bra <3



jag ringer allafall sen <3

2008-09-19 @ 17:18:33
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: heidi

you're so right! musik är verkligen det bästa, finns alltid där& allt.

sen hatar jag också att typ ens bästa vänner ska bo så långt bort.. it sucks big time.

hey, take care!

2008-09-19 @ 19:21:52
URL: http://babygoat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0