the problem is the knife that's in my back

jag förstår inte riktigt hur vissa tänker!
however, så ska jag inte tvinga er att läsa om mina
problem mer.
idag var det skola i lite mer än en timme, sen blev
det stan en stund. jag tror fan jag måste införa
köpförbud just nu, jag shoppar småsaker all the time.
inte så jäkla bra när man inte fick nåt studiebidrag i augusti?
nja, pank är jag snart. pengar måste sparas till england med!

igår kollade pappa &jag på Kung Fu Panda, ohgoddd!
så himla söt film! (: precis vad jag behövde igår,
&jack black är alltid bäst <3

ska hem till pappa nu&fixa lite stuff,
telefonprat blir det nog med. great. :)

i morgon måste jag komma ihåg att ringa seetickets,
angående mcfly-biljetterna. god, jag får tvinga mig själv!
jag kommer säkert glömma det igen - ska vi slå vad?

xoxo - bellz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0