the world would be a lonely place without the one that puts a smile on your face

all i ever wanted was to be understood,
you've been the only one who could.
i could
never turn my back on you.

tänkte bara jag skulle tala om hur bra två of my dear friends är.
maxie &bästis.
justnu vet jag inte hur jag skulle klara mig utan dig maxie,
för du är FÖR bäst! vet du hur bra det är att kunna ringa
dig precis när som och vet att även om jag är heldepp,
så blir jag lots happier efter att ha pratat med dig?
du är bäst &i promise you that i'll never let you down.
maxie &joshi for eternity.
<3

sen är det min tönt. allra bästa vän.
det finns en anledning till varför jag aldrig skriver om hur jäkla bra
hon är - jag hittar inte ord för att beskriva det.
inga ord i världen kan någonsin beskriva hur bäst hon är eller
vad hon betyder för mig, men i'll try.
i've got you to make me feel stronger..
så är det. rätt&slätt.
hon är det bästa jag har &hon känner mig bättre än vad
jag känner mig själv.
bästa vän; alltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0