you're worth losing my self-esteem

DAGENS VILL HA: P. (CDE?)
DAGENS KLÄDSEL: skatebyxor, vitt linne &rosa palestinasjal
DAGENS DOFT: stella mccartney?
DAGENS FRISYR: hyfsat.
DAGENS LÅT: the stiff dylans - out of time
DAGENS HÄNDELSE: inget?
DAGENS PLANER: skola, stan, sova. ohjoy!
DAGENS SAKNAD: err... Josh?
DAGENS DUMMASTE: A, MC, H, E, CDE.
DAGENS SJUKA: att CDE's flickvän är så ful.
DAGENS DROG: the blackout.
DAGENS ROLIGASTE: alex gaskarth.
DAGENS KÖP: godis. >_<
DAGENS GODIS: godisnapp?
DAGENS BLÄ: H. PDE. [<-- dö?]
DAGENS HUMÖR: märks det inte? pissed off!

alltså, livet är bara fab.
ni märker ironin va?
livet är helt.. udda? CDE drar i morgon, tror jag.
bra det, i guess. han &hans fula flickvän (PDE) kan dra.
idag var jag totally confident i början av dagen,
men sen, när han tittar på mig hela tiden, även
när han pratar med sin tjej, så vet jag inte riktigt vad
fan jag ska ta mig till.
(ja, maxie, jag vet att pennor är bra!)
han är för jävla fin för att man ska kunna ignorera honom.
&när man talar om trollen så går han ju förbi.
vad är oddsen?
jag hatar det här.

"why do i put myself in these situations,
i keep pushing myself even though
i can't take it at all"


Kommentarer
Postat av: maxtilda

"han är för jävla fin för att man ska kunna ignorera honom.

&när man talar om trollen så går han ju förbi."

jag vet precis, samma här. helt verkligen samma här. jag hatar det. och ja, när man precis sött en död fågel o mår skitilla o säger "nu behöver jag en dos av Romeo" Vem är då den första man ser när man kmr innanför dörren tro?



Helvetes dag för mig med. Jag är så jävla dålig. Helt jävla otroligt. Men nu ska jag inte sitta o klaga av mig här. Men du ska veta, att idag är jag nog inte en sån bra o stöttande kompis, det suger men ja. så det suger att du inte mår bra idag >_< men det kmr nog gå bra, och det är det bästa rådet jag har idag. förlåt.

2008-09-18 @ 16:56:56
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0