I was trying to play it cool, chilling with my friends, trying to pretend that I didn't notice you

DAGENS VILL HA: CDE.
DAGENS KLÄDSEL: skate-byxor &linne.
DAGENS DOFT: curious.
DAGENS FRISYR: ofixat än så länge.
DAGENS LÅT: paige - dear heartstrings
DAGENS HÄNDELSE: slappa, sen grannarna.
DAGENS PLANER: grannarna (:
DAGENS SAKNAD: 11.05.08. ymas.
DAGENS DUMMASTE: H.
DAGENS SJUKA: ...
DAGENS DROG: paige.
DAGENS ROLIGASTE: danny jones.
DAGENS KÖP: inget (:
DAGENS GODIS: too much.
DAGENS BLÄ: H.
DAGENS HUMÖR: happy?

idag har varit en rollercoaster typ.
emotional rollercoaster.
först depp, sen happy, sen smådepp igen.
sånt är inte bra. inte alls.
men what can i do?
åhgud, det här är så inte bra!
jag hatar känslor, verkligen.
fan ta dem!
ohwell,
det går över.
let's just hope so, annars kanske någon
följer med mig till spanien? i'm joking, det förstår ni va?

que nunca lo veré otra vez pero no puedo guardar mis ojos de él


Kommentarer
Postat av: maxie

det går nog över, annars följer jag mer än gärna med dig till spanien, skoja inte om sånt, jag kmr, måste träffa min älskade fernando torres, HAHAHA (: <3



rubriken är så rätt, och så bra, låten är oxå bra, haha, som att det var någon nyhet <3



och dina jävla spanska ord, jag tog dock användning av den där sidan och översatt meningar till tyska, hmm undra varför just tyska, hahah xD <3

2008-09-13 @ 18:40:54
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: maxie

och btw, Hold on tight It's a roller coaster ride we're on <3



2008-09-13 @ 18:43:23
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: nea

håller med, känslor sucks =/

& jag vill till spanien :D haha.

fast jag ska typ dit i vinter (a)

2008-09-14 @ 13:54:17
URL: http://incaseofemergency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0