i've got you, to make me feel stronger

"lyssna!"
"jaa..."
"hör du?!"
"er, ja, jag hör gitarrer? jacob har inte börjat sjunga än?"
"men.. det ska han ha gjort?!"
"jaha..."
"det är nåt fel på hörlurarna."
"okay..."
"kör om den. nu."

jag tycker verkligen om mitt &fias samtal om en neverstore
låt som mina hörlurar inte gillade. den spelade upp låten
utan sången! lyckat indeed.
pratade med fia i telefon förut, sjukt bra (:
blir förmodligen till att ses på höstlovet,
sånt gillar vi!
mcflydvds på repeat &all. <3

btw, maxie är bäst. för bäst helt enkelt!
allt är bättre after talking to her. yepyep.
<3

anyways,  jag saknar min fangstah.
lots and lots. too much.
london kommer bli helt bäst, i know that.
vi ska leta upp moas crib (:
bäst. <3

kinda worthless inlägg tycker ni,
men äh. tyck det då :)

xoxo - bellz.


Kommentarer
Postat av: maxie

du är rätt så bäst du med, haha <3

och bra du mår bättre efter att ha pratat med mig, för ja mår bättre efter pratat med dig, hah<3



och det är jobbigt med hörlurar som dissar sången, ja hade ett par söndriga som spela upp allt förutom sången, det är mkt najs, inte ^_^

2008-09-01 @ 21:56:55
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: fia

det gick verkligen bra för mig där (a)



woho :D

då ska det verkligen bli mcfly dvd:er på repeat ^-^ <3

2008-09-02 @ 05:04:01
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0