sé que nunca lo veré otra vez pero no puedo guardar mis ojos de él

we will do what it takes, live our dreams, forget past mistakes..

DAGENS VILL HA: J? CDE?
DAGENS KLÄDSEL: dickies-liknande byxor (skate-byxor) &lila tröja
DAGENS DOFT: chanel allure sport
DAGENS FRISYR: hyfsat?
DAGENS LÅT: paige - you got guts (shame we gotta clean em up)
DAGENS HÄNDELSE: skola, sen stan.
DAGENS PLANER: the simpsons på 360?
DAGENS SAKNAD: er... maxie?
DAGENS DUMMASTE: A.
DAGENS SJUKA: ...
DAGENS DROG: you me at six.
DAGENS ROLIGASTE: erica, lätt! [+ spanskalektionen :O]
DAGENS KÖP: byxor &shizzle.
DAGENS GODIS: inget (:
DAGENS BLÄ: H.
DAGENS HUMÖR: happy girl (:

yes, i'm happy idag. riktigt glad faktiskt, har haft en jävligt bra dag!
spanskan var nog höjdpunkten - sjukt nog.
annars har jag panik &mår halvdåligt på spanskalektionerna,
men idag var sjukt kul! (:
tio spanjorer är på besök, &i höst drar vi dit!
och anyways, så var sju av spanjorerna med på
spanskalektionen idag, &det var awesome.
fast sjukt pinsamt! länge sen jag kände mig så dålig på spanska.
läst i fem år och vad kan jag? mycket i guess, men inte kan jag
prata! som tur var så hade jag erica, och hon gör alltid situationerna
lättare. hon gjorde dock bort sig en del, men det var kul (a)
erica: har du flickvän?
oscar: ja.
andrés: nej.
erica: men, har du pojkvän då?!
[samtalet var på spanska (: ]

det där var bäst på hela dagen, det tyckte killarna med, hah.
gud, det var längesen jag skrattade så mycket!
however så är jag fortfarande kass på spanska,
men det ska ändras!

& juste, paige är typ bäst, ^__^
nu ska jag till padre &so,
take care people.

xoxo - bellahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0