if there's a hole in your heart you gotta pull it together

we've all got scars as big as ours, a token for the pain
we hide inside of us. everyone's scared that somebody knows,
you push it aside, yeah that's how it goes. if you've ever heard
a beating heart, a rhythm for the songs we're too afraid to sing.
nobody here is perfectly fine, a delicate frame, a fragile design.

if there's a hole in your heart, you gotta pull it together.
it takes the courage to start, but now is better than never,
it takes a push and a shove, somehow it's never enough,
and it's alarming how quickly we forget that
nothing's bigger than love.

my favorite highway - bigger than love



jag har svårt att finna ord för att beskriva hur bra den där texten är.
den passar så perfekt, &jag kan inte sluta lyssna på låten.
hittade den igår, på last.fm &det har varit det enda jag lyssnat på idag.
eller ja, det &simple life med samma band.
ibland är last.fm för jävla bra, inte ofta dock, för oftast så fungerar
det inte alls, men när man ska hitta nya band är rekommendationerna
underbara! förutom att last.fm tycker jag ska lyssna på Hanson &Ashley
Tisdale
, vilket jag inte tänkt göra. men My Favorite Highway, det är bra
grejer det!

jag kan inte sluta tänka på allt. på H, P, SK, &K.
det roliga är, att jag har släppt P. visst är det sjukt?
H däremot, kan jag inte sluta tänka på. &det är han
jag borde släppa. ful är han med, somfan. fast tycker jag det?
nja, men alla andra gör. jag har ingen aning om varför jag
lyckas påverkas av andras åsikter, det ska man ju inte?
men det är svårt, när inte en enda person kan säga
att han ser bra ut. visst, man vill inte att alla ska tycka han
är världens snyggaste, men inte heller att alla ska
tycka att han är fulast i världen? för det verkar som att
alla tycker det justnu, &det känns jävligt jobbigt.
jag försöker stänga ute allt, men varför ens försöka?
jag ska släppa honom, ska släppa alla. ska bara tänka
på mig själv &försöka fokusera på det som gör mig glad.
mina vänner alltså.
ska fokusera på skolan, träningen &mig själv.
säg hello to the new bellahh.

some people change and some just won't, you can't take back the
words you wish you'd never said, promises break and lovers will lie.
you hold up your hands and let out a sigh, so smile right before you fall
and lay beside this mess and call it consequence, somebody said
that life isn't fair when somebody else was saying a prayer.

Kommentarer
Postat av: maxtieee

ashley tisdale är bra, okej? <3



bra du släppt P! och H, alltså alla har ju en insida,som säkert är bra (a) men jag ska försöka sluta säga saker om hans utsida, den är inte världens fulaste :( och ja, du borde inte bry dig om andras kommentarer <3



och det är good att fokusera på det, welcome new bellah :D<3

2008-09-29 @ 20:35:15
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: deanie

haha, last fm tycker jag också ska lyssna på hanson! jippi -.-'

2008-09-30 @ 01:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0