wanna dance until my feet can't feel the ground

DAGENS VILL HA: P. fan.
DAGENS KLÄDSEL: beiga skateshorts, mcfly tröja.
DAGENS DOFT: curious.
DAGENS FRISYR: ofixat.  
DAGENS LÅT:
demi lovato ft. joe jonas - this is me
DAGENS HÄNDELSE: spice girls film ikväll! (Y)
DAGENS PLANER: skola, slappa, träffa bästis.
DAGENS SAKNAD: mcfly.
DAGENS DUMMASTE: E. NT. A. CDE. 
DAGENS SJUKA: att jag gick osminkad till skolan :S
DAGENS DROG: jonas brothers.
DAGENS ROLIGASTE: "how's my birdhouse coming?"
DAGENS KÖP: inget, candy snart dock. :(
DAGENS GODIS: anything.
DAGENS BLÄ: E.
DAGENS HUMÖR: happy nu efter camp rock! (:

skola idag i 3 timmar, spanska.
&det gick rätt bra, hade inte läst nåt på läxan men
överlevde ändå, inget förhör ens. good.
blev till att jobba med ett arbete om småland,
&allt. my mind was somewhere else dock,
kunde inte släppa vissa saker &jag kunde
inte fokusera på spanska.
gick osminkad till skolan, jag kanske med slog i huvudet på idrotten?
hann inte sminka mig i morse, men jag brydde mig inte heller.
jag orkade bara inte sminka mig för 3 timmar,
&who's gonna look at me anyway?

sitter &lyssnar på mcfly,
inser hur jävla mycket de betyder för mig.
femårsjubileum är det iår. fem år med ett band,
&många fler år blir det. <3

ge mig tjugosjunde november nu?
jag behöver mcfly, som aldrig förr. för det är där,
på en mcfly konsert som jag känner att so what?
so what
om jag inte är översnygg? so what om jag har en
annorlunda stil? so what om jag sticker ut? so what om jag
inte gör som jag borde? på deras konserter, så släpper jag allt.
mcfly är det bästa jag har, &jag kan aldrig vara lika glad som när
jag står i en publik av tusentals människor som vet precis hur den
där lyckan känns. det är magiskt.
det är en speciell känsla &snart så får jag uppleva allt igen <3
mcfly; because the heart never lies..

Kommentarer
Postat av: nea

mcfly i london, gud vad jag vill vara där! :(

dom är dom bästa och så kommer det förbli <3

2008-09-19 @ 22:15:15
URL: http://incaseofemergency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0