can't imagine what it'd be like, without the sounds of all my heroes singing all my favourite songs

hallå folket! :)

sitter justnu i skolan och väntar på min japanska-lektion. ohjoy. har precis varit inne på twitter &glott lite. obsessed with twitter, ohyes. det är väldigt kul, haha! speciellt nu när alla i mcfly har det med, haha. jag gillar dem!

jag åker om en ynka liten vecka och jag är sjukt pepp! igår var kanonbra och idag har varit rätt okej med måste jag säga. dock finns det vissa downfalls, som alltid. sitter &lyssnar på massa bra musik nu och gillar verkligen demi lovato. hon är helt sjukt cool! jag har faktiskt insett att jag har rätt många idols, heroes och role models. my biggest hero? charlie simpson, såklart! vem annars liksom? (bara för att så måste jag lyssna i mig på det nya albumet nu, hihi. mercury summer är kärlek!)
sen så är my big heroes mcfly med. vilka annars? de är så bra att det är sjukt och jag beundrar dem. sen har vi alex gaskarth. han behövs inte ens beskrivas, och samma gäller nog sean smith. < 3
idols &role-models har jag många. min främsta role-model.. well, miley cyrus &demi lovato. (hej, jag gillar disney!) men av många anledningar. de har jobbat jävligt hårt och lyckats förverkliga sina drömmar. det är sådant jag beundrar! sen finns såklart jonas brothers och josh franceschi där med. på idols &heroes sektionen, haha. oh, och jag kan ju inte glömma blink 182, då speciellt mark &travis. love på alla dem där människorna.

så... nu är det fightstar - mercury summer och lite skrivande som gäller innan min lilla lektion. sen blir det att åka till pappa och ta det väldigt lugnt. ikväll blir det film! london to brighton är det som står på schemat. den är lite bra måste jag säga!

anyway, nu ska jag plugga. har mycket att göra innan nästa vecka. pus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0