i’ll be like your medicine, you’ll take every dose of me

hallå'hallå!

idag har jag inte hittat på så himla mycket, blev en sväng på stan med lina och det var trevligt - såklart! sen blev det till att sätta mig framför datorn med cash cash på repeat i hörlurarna. försökte få lite plugg gjort och det gick sådär. men lite blev la gjort och jag fick lite mindre att tänka på. idag har jag lyssnat mycket på glad musik då jag är pepp som fan på england och mcfly, och det gör mig massa glad. så justnu är det massa all time low, cash cash or the summer set på repeat i iPoden. det är väldigt härligt måste jag säga!
framförallt har den här låten spelats en väldigt massa idag;
the summer set - love in this club (usher cover)
helt underbart bra och den gör mig glad och den är faktiskt sjukt fin när de gör om den! :)  så press 'play' and enjoy it folks!



Kommentarer
Postat av: maxie

du skicka den låten till mig va ?^_^ ska lyssna imorn^^



england ja.. tittade team jacob tröjan o den kostade 200 på cdon :S fortfarande ok att du köper den till mig i london ? (: Om det finns min strl vill säga xD och jag kmr förevigt vara avundsjuk på din gerrard tröja, om du nu köper den! (spelar ingen roll att den är fake.. du skulle köpa fake va ? xD) och ja, mcfly är jag redan förevigt avundsjuk på dig...



"i know a guy that tweeted to much on twitter and twatted" Ibland är Dougie för fin tkr jag, haha <3

2009-04-16 @ 23:26:20
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0