i've got you to make me feel stronger

jag måste berätta för er om en av mina bästa vänner. eller min psykolog kanske vi ska säga? hon går under namnet matilda sjöö ward jonas hale, då de tre sista namnen kommer från hennes tre äktenskap. hennes män heter ethan ward, joe jonas och jasper hale. och ja, två är påhittade karaktärer. vem sa att hon inte var normal liksom?

anyways, så hon är min bästa vän. ja, så är det faktiskt. hon är störd (ganska iallafall) och dryg och elak, men jag tycker om henne en hel massa ändå! hon går under namnen maxie, maxie'lito, och max'mix, eller ja, vad som helst egentligen. helst skulle hon väl vilja bli kallad mrs. torres, men så kul ska vi nog inte alls ha!

hon har väntat på den här bilden rätt länge. och den är rätt ful. men stressar man så får man fan vara nöjd med resultatet. (har ju inte alls haft månader på mig. nejdå) så har har du maxie. här är din bild! le och ta emot! haha <3




glömde kanske säga att jag saknar min max något otroligt? trettionde oktober. ge mig nu!

och helt seriöst, så är hon bäst i världen och jag skulle inte kunna leva utan henne. tack för att du finns maxie!

Kommentarer
Postat av: MRS. TORRES!!!! (ward, jonas, hale etc.)

alltså oh, får jag gråta lite nu ? <3 Du är bäst i hela jävla världen o vettefan vad jag skulle göra utan dig! Troligen skulle jag vara lite snällare men, haha <3 Saknar dig iaf hur jävla mkt som helst, troligen hela vägen till Bristol och lite längre (fin jämförelse)!



Jag tycker förresten att Maxxie är väldigt fin på den där bilden! Chris oxå för den delen! Fast Maxxie är ju ja liksom Maxxie. Och Chris är bara...död. HAHAHHAHAHAHHAHAHA. förlåt, var bara tvungen <3



Borde sluta nu innan du hatar mig mer än vanligt. Du är ändå bäst, bästa vän <3



för övrigt, så var bilden fin :']<3

2009-04-27 @ 20:14:29
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0