there's a party in your bedroom, all night long

sitter i sängen med datorn i knät och lyssnar på cash cash på hög volym. precis fixat en liten playlist med massa glad musik som går runt i iPoden. ja, precis. en iPod är införskaffad, för sådär en vecka sen! finast i världen och helt perfekt på alla sätt. så ja, jag är sjukt nöjd. massa musik får det rum då den är på 120 GB och sen har jag redan lyckats trycka in en hel del filmer. jag lär aldrig ha tråkigt när jag åker buss eller tåg igen!

helgen har varit bra som fan faktiskt.
träffade lina igår en sväng på stan, och det var hur bra som helst! det var precis som the good old times. kaffe + parken + kill-stalking. me like! köpte faktiskt inget på stan, duktig jag. köpte dock lite kläder i fredags, men jag skyller det på malin, haha! blev ett par sjukt snygga jeansshorts för 80 spänn och en tunika för 60 spänn. lagom pris tycker jag! speciellt när det gäller shortsen, kollat på dem i flera månader känns det som. and now they're mine, lovely! i fredags blev det biblioteket med malin för att plugga och när vi varit duktiga ett tag drog vi till stan och åt lite, himla trevligt. sen blev det lite shopping och skvaller, vilket alltid är lika kul.

efter att jag kommit hem från min sväng på stan igår och ätit fick jag ett sms från amanda. hon frågade om jag var sugen på glass. tja, när är jag inte sugen på glass? vi vandrade till tokiga ture och köpte glass, sedan satte vi oss på larmtorget och snackade massa. det var härligt! sen blev det en liten sväng till på stan och jag hittade två par gladiatorsandaler på h&m som jag hemskt gärna vill ha! amanda köpte båda, hah, det var fint. men jag vet inte vad jag ska göra, vänta till londontown eller inte? hum, it's a hard one.

har precis varit inne på en sida och sett primark's nya sommarkollektion. oh my god säger jag bara, hur underbara kläder som helst! :') deras gladiatorskor slår nog h&m's lite, hihi. :) tänkte slänga upp en bild på vad jag tänkt införskaffa där!
så click it folks! :)
← två sjukt snygga outfits (dock ska jag ej köpa de gula heelsen och den konstiga kepsen!)

 


tänkte bara upplysa er om min himla härliga vecka;
måndag; studiedag - två prov!
tisdag; vanlig skoldag.
onsdag; utvecklingssamtal vid nio, sedan inget. chill med brudar senare? ja, maybe baby.
torsdag; en lektion, sedan innebandymatch.
fredag; ledig.
sen är det påsklov, sen går jag en och en halv vecka, sedan äre londontown! :D

men nej, nu blir det att ta sig hem till papi och plugga matte. pus!


Kommentarer
Postat av: maxie

Jag provade sån där keps idag, bara för skojs skull liksom. Jag passa fan skitbra i den, haha.

2009-04-05 @ 22:45:43
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0