is it over yet?

hello folks! :)
idag har inte mycket gjorts hos mig, har bara glott på two and a half men. det har varit mysigt och sen har jag pluggat lite med. var också hos min moster och matade hennes katter lite. det gick bra och så. sen blev det till att åka en stund till papi för att fylla på the iPod! 1200 låtar är det nu och det är fint. massa gamla fina låtar som backstreet boys och sånt där på iPoden nu och det gillar jag verkligen. haha :)

sen blev det lite telesamtal med maxie'mine och det var fint som vanligt. hon fyller hela sexton år idag och jag skickade iväg några små grattis mms innan jag somnade igår kväll :)

har lyssnat på himla bra band idag, framför allt cash cash då. electric hearts är mest spelad på min iPod följd av muse's knights of cydonia. anyway, jag saknar london och fick en fin bild av mois igår från vår lilla resa. den är fin alltså!
på väg till englandet tror jag nog det är! :)




your wrongs are wrong and you can't make them right.

was it all a dream? 'cause you're finally breaking free.
we're gonna feel the rush coming over us tonight,
'cause we're going, going, gone

throw your hands to the sky like you're flying.
throw your hands in the air 'cause we'll shake it up tonight;
hot, hot like a fire, when electric hearts collide


Kommentarer
Postat av: sessah

Hänt idag söööötan ? ;D

2009-04-11 @ 23:26:17
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0