we're the best in town

"this song is me having a go at twilight for being a shit film and how someone as ugly as robert pattinson can be made to be beautiful in the eyes of teenage girls because his flat-faced, shovel-head is plastered everywhere!"

sean smith, ladies and gentlemens. han pratade om den väldigt fina låten, children of the night. nya albumet släpps tjugofemte maj och jag längtar massor! sitter justnu och lyssnar på deras gamla album, we are the dynamite. insåg hur mycket jag faktiskt gillar dem nyss och albumet har gått på repeat sen dess. åh de är fina pojkar, haha.

anyway! nu har jag lov. förstår ni hur underbart det är? jag är så himla glad, hih. nu blir det att ta det lugnt och plugga i en hel vecka. sen skola i en och en halv vecka innan londontown. åh vad bra det låter. :)
igår var det en lektion, sedan innebandy mot john bauer. och gissa vilka som vann? cis såklart! vi var sjukt bra! cis är bra ibland, haha. :) och eftersom jag älskar min skola så mycket (läs: lite)  så var jag där hela tiden och peppade laget. obligatorisk närvaro kallas det. men det var faktiskt riktigt roligt, även om det hände lite saker, hah. men träffade lina också eftersom hon går på john bauer, så vi hade lite sms-debatter om vilka som var bäst. jag vann. som alltid, ha ha. man kan ju alltid drömma, eller hur?

sedan blev det lite plugg följt av two and a half men maraton. åh säsong sex är himla bra :) idag ska jag se klart den och sedan blir det kanske lite samanta who? ska också sätta mig på balkongen en stund och läsa lite i solen. det är fint väder och det gillar jag! :) sitter justnu och tittar på lite kläder i londontown, så jag vet vad mina pengar ska gå till. dock hittar jag lite för mycket, men så kan det gå ibland. har dock bestämt mig för att det blir två tröjor på american apparel i alla fall. det gillar vi!

måste bara citera en annan helt underbar människa i detta inlägg. hans namn är dougie poynter &han är bäst :)
"danny has twitter, I would say harry will get it soon but he's only just learnt how to use google"

jag saknar mcfly. 21 days.

Kommentarer
Postat av: maxie

dougie är alldeles för fin <3

2009-04-10 @ 18:17:01
URL: http://nastyhabits.blogg.se/
Postat av: haha g5ssa, tr6r 5nte 0ånga s2r5ver såhär f5nt? xD

här35gt 0ed 36v, 05tt är s34t snart / v5 0åste rata 5 te3e snart n4, 1ag sa2nar d5g!

haha 2½ 0en är r52t5gt bra, 1ag har bara t5ttat 35te när det har gått
å tv & 5nte f-31t det, 0en 0an 2ans2e b6rde g-ra det , hah ^+^

& d64g5e är bäst han <3

2009-04-11 @ 17:18:41
URL: http://thisshouldbemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0