would you find somebody else to blame?

jag sitter justnu och svär lite åt you me at six. de är bäst i världen, men justnu är jag besviken på dem.
"we like the female attention, but we don't want to be a new mcfly. we actually care about our music"
jaha, så mcfly bryr sig inte om sin musik? de bryr sig bara om sina kvinnliga fans? er, you me at six, vet ni överhuvudtaget något om mcfly? vadfan ger det er att klaga på dem? om man är ett relativt nytt band, som ymas är, så är det väl inte så himla smart att hoppa på ett band? ska det ge ymas mer framgång? hos metal-fansen, ja. hos de som gillar både ymas och mcfly, nej. det var jävligt dumt av you me at six, och jag försöker verkligen förstå varför de sa som de gjorde. har man sett mcfly, eller bara läst på lite om dem, så vet man att de bryr sig om sin musik till 110%. mcfly är av alla band jag lyssnar på, dem som bryr sig mest om sina fans och sin musik.

jag är så trött på att folk jämt ska döma mcfly direkt. jag umgås med folk som jämt anmärker på hur dåliga de är, utan att ha hört en låt. när jag säger nåt om mcfly blir det en suck, och sen "åh, dem". om man inte vet nåt ska man inte uttala sig om det. enligt några av mina vänner och resten av världen (ungefär) så är mcfly ett boyband, som inte skriver sina egna låter, inte spelar instrumenten själva, sjunger playback, endast bryr sig om tjejer och pengar.
sakerna jag precis räknade upp är alla så fel att jag inte vet vad jag ska ta mig till. folk måste lära sig not to judge a book by its cover. mcfly är världens bästa band och de förtjänar all respekt i världen!
tidningar uppmärksammar aldrig de bra sakerna om mcfly, de skriver aldrig om hur mycket penga de skänkt till välgörenhet eller liknande, utan de vill bara veta saker om deras flickvänner och deras raggningsmetoder. ja, för det är ju det som är viktigt. eller inte. men för tidningarna är det så, och ymas borde veta bättre än att tro på tidningar. och en sak till; om mcfly nu är så hemska som alla säger, hur kommer det sig att de är ett av englands mest framgångsrika band?

Kommentarer
Postat av: Linda.

Viss är den (: Man längtar ihjäl sig!

2009-02-07 @ 18:22:34
URL: http://HTTP://DEBSKI.BLOGG.SE
Postat av: deanie

gud vad bra skrivet av dig, du har helt rätt i allting & inte minst att mcfly helt enkelt är BÄST!

förresten saknar jag dig :(

2009-02-08 @ 14:18:42
URL: http://thisshouldbemylife.blogg.se/
Postat av: josse

sv. nej eller hur :) jag håller med, dom är skitbra! :D

2009-02-08 @ 17:12:36
URL: http://josefiinposse.blogg.se/
Postat av: josse

sv.Ja! :) fyfan, jag fattar inte att dom gör det, det är så sjukt onödigt! det är ju inte deras problem om vi gillar dom..

2009-02-08 @ 17:30:29
URL: http://josefiinposse.blogg.se/
Postat av: Linda.

Visst är den?! Lite extra dock när alex sjunger (;

2009-02-09 @ 03:08:27
URL: http://HTTP://DEBSKI.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0