i'll be rocking like a rockstar

hahaha.
undrar ju vad du kommer att säga om detta bellzor.
sannolikheten för att detta ska bli bra är ju minimaliskt stor.. kan dock hålla med dig om att det är ganska skönt att sitta här och ordbajsa lite för sig själv och i fantasin inbilla sig att typ 20 000 pers kollar detta senaste superintressanta inlägg inom det senast dygnet, som alltid. me like..

kommer dock inte skriva om senaste fikan jag åt, vad jag köpte senast eller visa vad jag hade på mig idag.

( skulle bra gärna vilja habla lite med la idiota som du bor hos i spanien.
jeeez, har hon mens 24/7 året om? slå henne från mig. )

egentligen borde jag plugga nu.
spanska ironiskt nog.. prov imorgon och jag har inte ens börjat plugga.. så sjukt typiskt mig. fick ig på förra (mitt första EVER, trodde aldrig jag skulle behöva vara med om det.. för matten i nian räknas inte..) och jag har fan bestämt mig för att bli lite ambitiös. dock svårt, jag hatar att plugga och har ingen kommerihågalltjagläserochfattardirekt-hjärna..

gårdagen var hemskt tråkig.
psykologiprov sista lektionen... jag var så sjukt kissnödig att jag inte visste vad jag skulle göra. inte får man lämna klassrum under provtid heller.. hoppas iallafall att provetgår igenom med minst godkänt.

skulle hämta mitt sminkborttagningsmedel hemma hos malin efter provet.
satte mig utanför hennes hus och väntade, för hon slutade kvart i fyra och jag 20 i.
hon kom kvart över, så min blåsa var helt utom kontroll, jag höll på att dö av kissnödighet.
skyndade upp till henne, kissade och snackade, började även packa mig hemåt.
kom hem käkade och upptäckte att påsjäveln med mitt grejs INTE befann sig i min väska...
fick ett sms av malin: hahahahahahahahahahahahaha xD

drog till friskis, dansade och svettades på tomassss lovely pass och åkte sedan hem till malin för att hämta det jag skulle. fick faktiskt det jag skulle med mig hem.

nu saknar jag isabellis och vill att hon kommer hem. <3

(lyssnar INTE på Corbin Belu & Zac Efron - The Boys Are Back)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0