i'm being taken over by the fear



nu sitter jag här &lyssnar på you me at six i min ensamhet! fia har lämnat mig för norrköping &det sörjer jag. det var mycket trevligare när hon var här &nördade hannah montana med mig. hur kul är det att vara en nörd ensam liksom? hah.
nu har ni iallafall fått en bild på frisyren! det är en stor change, faktiskt! haha. har nästan vant mig vid luggen nu, försöker dock hela tiden lägga den åt sidan som det var innan, haha. men somsagt, nu vill jag veta vad ni tycker?

anyway, glodde precis runt på facebook och hittade världens finaste bild (lite ironi!). josh franceschi (ymas), alex davies (elliot minor), aled philips (kids in glass houses) och sean smith (the blackout) i en pool. fina saker alltså! iallafall josh och sean, hih! sean är så söt att jag vill äta upp honom - sort of. josh ser så sjukt liten ut, söta människa <3
nödvändigt inlägg, nej. men ni ville se frisyren &nu har ni sett den, hih. anyway, ska ta och promenera hundarna nu och bege mig till pappa.
imorgon blir det fika med bästa kusinen! <3




(fia, förstår du vilken låt jag tänker på när jag ser den vita texten? hih!)

Kommentarer
Postat av: maxie

den intervjun är så jävla söt med, haha <3 luggen vart skitfint ^_^

2009-02-18 @ 19:02:29
URL: http://ynwareds.blogg.se/
Postat av: fia

luggen blev niiiiiiiiiice ^-^

det var inte kul att åka, bläsch på det!

men snart igen, och ännu mera av allt som var så bra dom här dagarna. visst? hih!



hihi, jag vet precis vilken låt du tänker på ^-^

and i love it!

2009-02-19 @ 00:47:15
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0