i'm having the time of my life

i'm in spain people!
och som ni nog listat ut skrev jag INTE de 2 senaste inlaggen. det gjorde ellen. my best little friend! i miss her, haha.
spanien ar kanonbra nu, i borjan var det hemskt men nu ar det sjukt kul! tapas och massa mys igar kvall och ikvall blir det pubrunda (och ellen ska halla kaften om mario, inget viktigt, ellen lever i en egen liten varld. men jag gillar henne anda!)
snart ska jag vandra in till city och mota erica & marie angeles for att shoppa lite! very nice tycker jag.
20 grader varje dag, minst &det ar helt underbart. jag alskar det! slappa i solen ar det basta som finns.

sjukt mycket skratt varje dag och gruppen ar sa himla himla bra! vi svenskar har kommit varandra valdigt nara och alla at underbart trevliga! (:
anyway, jag forsoker sno paulas dator lite senare igen, nu ska jag springa in till stan for att traffa erican! muy bien!

hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0