let's dance to joy division

sitter vid en adtor i skolan &lyssnar på the wombats. let's dance to joy division gör bara att jag vill hoppa runt &dansa som en idiot - but i won't. ska bege mig till gymmet efter skolan, för att träna lite sådär med ebba hoppas jag! inte tränat sen förra veckan, sjukt sugen på att träna nu igen! sen blir det till att sola en stund med innan det blir till att åka till papi och spela guitar hero en stund. ^-^

igår vad camillus snäll nog att visa mig lite mail hon fått från ymas &sådär, deras förklaring till kommentaren om mcfly. tydligen hade de inte sagt det alls, utan det var något tidningen hade hittat på. det hävdar ymas iaf, &jag tror dem. för det låter inte likt max eller matt att säga en sådan sak, it just doesn't! så tacks igen camillus! (:

imorse gick jag upp vid sju för att ha retorik vid åtta i tre timmar, &det sög riktigt mycket. inte själva retoriken, men att gå upp vid sju! är van att ha sovmorgon till nio - tio på måndagar, så det var kämpigt för mig. men jag klarade det &jag kom till och med i tid till skolan! retoriken var rolig, det var jag och tio ettor och vi slappade lite sådär. sen blev det lunch med amanda och en fin diskussion om spanien innan det blev dags för samhälle och film. i lagens namn, en gammal film med sven wolter och några fler. den var inte speciellt bra &jag var nära att somna, men det gjorde jag dock inte!

anyway, nu ska jag ta och plugga lite sådär.
puss!

Kommentarer
Postat av: Linda.

Verkligen ett stort måste, men det kommer ju kännas som en dröm eller något helt sjukkktttt! :D

2009-02-11 @ 12:42:12
URL: http://HTTP://DEBSKI.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0