pinch me is this real

hallå hallå! (:
sitter med massa färg i håret nu i hopp om att mitt går ska sluta skimra i brunt. det är jag nämligen trött på. nu blir det kolsvart igen, härligt.
sitter &glor på väderprognoser för zamora med. 16 grader varje dag &som mest uppåt 20. inte helt illa faktiskt! (: betydligt varmare än kalmar, haha. ska snart skölja ur färgen &gå bort till mina kusiner på pappas sida för att fira en mini'kusin. mysigt tycker jag. sen ska jag försöka packa ner alla mina saker i en sportbag &prata lite med erica samtidigt. vi måste diskutera packning, hah. problem eller vadå? borta i tio dagar och vi får bara ha en liten väska. känns väldigt stabilt tycker jag. gissa om jag inte kommer klara det? så himla mycket som ska med och det känns helt sjukt att vi åker i morgon!

07.07 lämnar vi kalmar för kastrup &sen flyger vi till madrid! stannar i madrid ett dygn innan vi tar bussen till zamora &träffar spanjorerna. det känns helt i n s a n e ! min spanjorska verkar dock helt okej, bra musiksmak hade hon iaf! ^-^ alltid något, hih.

anyway, nu har jag lite bråttom så jag uppdaterar senare!

Kommentarer
Postat av: deanie

hoppas du får det bäst i spanien :D <3

jag håller tummarna för din spanska haha !

2009-02-22 @ 16:36:44
URL: http://thisshouldbemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0