i don't care about clever, i don't care about funny

hellå folk!
ingen update på många dagar nu och jag har haft mycket att göra. plugg &allt vad det heter! men nu är det lov och det är underbart (: ingen skola för mig tills den 5:e mars. så jäkla underbart, för den 23:e februari drar jag tilll spanien i tio dagar med skolan. det blir fint tror jag!

mitt lov:
idaggggg; fia kommer hit!
måndag; frisörbesök &umgås med fia-lia. det blir photoshoot med monki'sar &så. (:
tisdag; freaky freaky fresh moments med fia!
onsdag; fias sista dag i kalmar &så, så mer freaky freaky fresh moments!
torsdag; träffa b ä b i s kanske? annars så blir det plugg.
fredag;
lördag; kusin'kalas!
söndag;
måndag; spain! tåg 07.07 mot köpenhamn för att sedan flyga till madrid där det blir ett dygn fyllt av shopping, innan det blir buss mot zamora på tisdagkvällen.

är så läskigt peppad inför spanien, fast ändå nervös. jag ska bo hos en tjej i nio dagar &det är lite scary! however, så är hon väldans trevlig och så, så det blir nog bra!
idag ska jag plugga lite, sen städa mitt kaos-liknande rum, för att sedan träna och sola lite! vid nio ska jag gå och möta fia vid tågstationen. härligt ^-^
det blir en fullspäckad dag för mig idag och jag är redan stressad! så nu ska jag ta och fixa något att äta och spela lite xbox innan jag beger mig till mami och städar lite. anyway, jag uppdaterar senare!

förresten, ni bara måste lyssna på den här låten! den och massa mgmt är allt jag lyssnat på i veckan, hih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0