Why dream when I can have the real thing?

here we go again..
fan, jag som hade massa bra i huvudet som jag skulle skriva. givetvis har jag glömt det...
aja..  spanska provet gick nog åt helvette. bara halvvägs om jag har tur, men det lär jag inte ha..
har dock fått höra att bellzor har det RIKTIGT TREVLIGT i spanien, så det är det jag fokuserar på nu.
jag hoppas för allt i världen att hon blir lite dirrrty ikväll/imån kväll (pubrunda! hahaha) och plockar fram sina snusksidor som hon säkert skyller mig för att ha, och har lite sexytime med Mario.

dagens lätt bästa kommentar : hon måsta ha haft en jävla diarré.

helgen vet jag inte hur jag ska spendera.
är i stort behov av sömn, men att sova bort en hel helg ger mig ångest.
min träningsmani har gått lite över styr. har nog tränat sönder mig för jag har en obeskrivligt detta-känns-inte-bra-smärta i min något småfeta kropp.
 jag övertränade på intensivpasset igår och det känns nu.. blir inget gym idag och det är SÄMST illa för jag behöver träna och gymmet har jag inte besökt på evigheter.

ska nörda mig lite och anmäla mig på en träningsida där man matar in sin träningsdata och träningsmål. samtidigt visas typ siffror och annat nödvändigt i statistikfunktioner och annat, för den som bryr sig.  www.funbeat.se
pappsen fick även en ny katalog från GymGrossisten häromdagen, så jag hoppas att han tar sitt förnuft till fånga och inhandlar mer proteinpulver ådedåva.

fick förresten Aldrig Fucka Upp (Jens Lapidus) av pappa i veckan. har läst Snabba Cash och den var riktigt bra och nu har jag äntligen bok numero dos. och nu gick det upp för mig vad jag ska göra i helgen:
stan (ska inte spendera massa pengar heltiden, men jag MÅSTE faktiskt ha kläder, väskor och skor..)
jobba
LÄSA och.. ja, jag ska fan gotta mig. Ben&Jerrys och Marabou Amigo får det bli.
tränar man, får man.

Ha det braau, ciao.

*ohlala, min lillasysteryster kom hem från frissan nu och luggen sitter verkligen där den ska!
önskar att jag hade lite mindre hår och färre lockar ibland.. plattången är min bästa vän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0