show me what i'm looking for

sitter &glor på det nya 90210 avsnittet - igen! jag är så glad att det är ett nytt avsnitt, mindre glad är jag över att efter nästa avsnitt blir det ett s j u v e c k o r s lång uppehåll. f y f a n ! hur ska jag överleva utan navid &dixon i sju veckor?
navid: it took me 11 years to ask out adrianna.
dixon: yeah, that is a little pathetic..

navid: i'm really uncool.

så nu glor jag på nyaste avsnitt för andra gången &efter det blir det lite gossip girl. har fått återfall av det nu, tröttnade som fan efter mitten av andra säsongen men nu har jag hämtat mig efter pausen. så nu är det all good igen, och jag har återfått min besatthet av mr. bass. han är bäst i världen, typ. anyway, jag ska inte plåga er med massa fakta om navid, dixon och chuck och alla människor i serier som jag gillar.

idag var det skola och geografi-prov, och det gick bra i guess. man kan ju bara göra sitt bästa, right? (: jag är dock sjukt trött och förkyld, halsont har jag med och jag orkar inte bli sjuk justnu! usch och fy.. ikväll blir det plugg på hög nivå med, plus lite läsning i olika böcker. där fick ni lite onödig fakta, again!

har suttit &läst massa i new moon idag, då jag började läsa om hela twilight serien från början ^-^ började läsa twilight 2007 &har vart fast sen dess. har dock inte läst anything twilight sen jag läste ut breaking dawn i augusti. tyckte det var dags att ta upp the obsession igen, så började läsa om allt. &det var mysigt somfan. har saknat jacob black en massa :')
 
nej, nu ska jag ta &fixa lite kaffe och läsa lite i new moon. pus på er!

Kommentarer
Postat av: maxie

du får gärna skriva massa om navid, dixon o chuck, haha mig stör det definitivt inte <3

2009-02-05 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0