money money money

som ni säkert redan har listat ut så är det INTE jag som har skrivit det senaste inlägget.
det är isabell, marios flickvän.
jag tycker att det blev väldigt dålig stämning här när jag blir ombedd att hålla käften.. personen bör ångra sig och be om ursäkt, annars kanske jag råkar plocka fram min vodoodoll och gör kvällarnas kväll jäääävligt intressant för folk runt omkring på (hahaha) pubrundan.

dock är jag jefligt glad idag.
var på stan med e.gashi och jag köpte en skinjacka. i like. <3
hehe, dagens fika då med:
slog på stort, lyxdyr paj på donken 12 kr.

sen är jag fett töntig antar jag, men jag har trillat över pcds hemsida, så jag ska beställa shorts och grejer hade jag tänkt, eftersom jag råkar ha lite överflöd av pengar (!?) på mitt kort vilket jag la märke till idag.
brukar inte höratill vanligheterna, men såhär i lågkonjukturstider ökar siffrorna markant och ofta. sinnes..
men snälla gud, låt det fortsätta så, jag vill nämligen ha lite skor åsånt från exempelvis www.forever21.com och annan sida jag inte tänker delamedmig av. sen vill jag väldigt gärna ha petters goddamnit!- tröja..
skönt att jag fyller år snart.

fan va jag blarrar.
melodifestivalgrejs ikväll igen, och agnes är bra, så det ska man faktiskt se.

jag saknar idioten i spanien,

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0