when you smile, i melt inside

jaha. då har ellen vart i farten igen! hon är härlig den där tjejen. jag saknar henne, min alldeles egna idiot. <3

ellen kan ju roa sig med sina voodoo-dockor, det vore fint och skulle vara trevligt tycker jag! ^-^ sen tycker jag att hon ska vara tyst angående mario, då det INTE är speciellt roligt, hah. (: men hon är söt &jag saknar den galna bruden väldans mycket som sagt! ska ta &smsa henne nu, hih.

anyway, idag blev det`då stan med erica &marie angeles. det var kul tycker jag, &jag kirrade ett par skor som är sjukt snygga! åh så fina de är. bild kommer snart (:  vid två mötte vi de andra svenskarna för att äta lunch &det var kul! pizza blev det.     sharing is caring-  det lever jag &lollo efter nu, haha (:
 
sen blev det kaffe på en pub och fotbollsmatch! liverpool - middlesborough. xavi alonso gjorde sjävlmål så middlesborough tog ledningen. inte alls bra!
sen vandradr jag &lollo hemåt då vi bor grannar och vi ventilerade lite problem. det är såna tillfällen man gillar! hon fotade lite med på vägen och sen blev det för mig att äta lite kött. inte för att jag var hungrig, men ändå. ska snart ta mig en sen siesta, innan det blir dags att gå ut på den omtalade pubrundan. innan det så blir det pizza, IGEN! dock ska jag inte käka det, utan bara titta på. fint va?

anyway, nu ska jag siesta lite, hasta luego!

dagens låt; blink 182 - first date.

"is it wrong if i think it's lame to dance?
do you like my stupid hair?
would you guess that i didnt know what to wear?
i'm just scared of what you'll think.
you make me nervous so i really can't eat"


Kommentarer
Postat av: maxie

jag kan inte fatta att du ringde mig utan att nämna fotbolls matchen :(((((( ok, du kanske förvänta dig att jag sett den men ändå! jag satt på ett dumt tåg från strömstad när matchen var, och pappa spela in den hemma men alltså.. nu vet jag int om jag ska se på den eller bara radera den, jag kmr bara bli sursur känns det som. speciellt med tanke på förra matchen mot manchester city :( (ok, dem vann mot real madrid men jag tänker inte räkna med den)



nu fick du världens längsta kommentar typ med helt onödigt (?) innehåll, men du gillart! ha det så trevligt (dirty) med stenkåtingen nu!

2009-02-28 @ 22:23:34
URL: http://ynwareds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0