gotta shake it off and strike a pose

hellå!
det var ett bra tag sen jag skrev - sorry for that, om nu någon ens brytt sig! (:
anyways, så har inte så värst mycket hänt om jag ska vara ärlig. har hängt mycket på facebook mest, och glömt bort bloggen. dumt av mig. men nu är jag här igen för en snabb update innan jag ska cykla bort till papi ^-^
lite saker som har varit sjukt jobbiga har löst sig och det känns helt underbart faktiskt. nu är jag pepp på spanien! 23 februari nu tack?
fast, helst 15 februari först. då blir det freaky freaky fresh igen! :')
  (det firar vi med en fin bild på rrrrrrico &oliver oken/mike standley the third, hih!)


idag var det skola igen, &det sög lite. var sjukt trött i morse och begav mig till gymmet vid tio. kände mig allmänt duktig och gymmade i sådär en timme. sen blev det skola &samhälle, där vi såg på american history x. gud vad bra den filmen är, men den är sjukt hemsk. sett den förut &så, men den är fortfarande lika bra och gripande. jag tycker om edward norton otroligt mycket med. han är en fantastisk skådespelare och i helgen såg jag en film till med honom, nämligen pride and glory. se den people, för den var fantastiskt bra! handlar om polisen i usa och mutor, och colin farrell är med också. (: jag såg den nog dock mest för norton, då han är en av mina favoriter. insåg det i helgen tror jag, har alltid haft jack black &jim carrey som favoriter då de varit så roliga och allt, men edward norton är på topp 3 - lätt. tyvärr kellan.

i helgen har jag också glott på demons, en serie från england som är lite som supernatural (fast inte lika bra då, såklart!) och det blev nästan kärlek vid första ögonkastet. serien är sjukt bra och musiken är kanon med, hah. (: jag tycker om huvudpersonen luke väldigt mycket to be honest, han är en snygg grabb. en väldigt fin britt om jag säger så! christian cooke heter han egentligen &jag ska snart ta och titta på en annan serie han vart med i. and again; another obsessions begins..
anyway, så ska jag faktiskt ta och glo på avsnitt tre av demons nu &plugga lite. (som om det går när jag tittar på demons, men ändå!)

ha det bra people, så hörs vi i morgon!
 (åh vad fin han är!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

15 februariiiiiii :D

det kommer bli så bra ^-^

FREAKY FREAKY FRESH!

2009-01-20 @ 12:39:19
Postat av: S O F I A

sv: haha tack! :D ja metro station är <3!

2009-01-21 @ 08:20:18
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: maxie

HEJ, JAG SITTER OCH GRÅTER JÄVLIGT MKT ÖVER SLUTET I 90210 AVSNITTET. ÄR VI FÖRVÅNADE? TROLIGEN INTE.

HAR DU SETT DET ÄN? HEJDÅ.

2009-01-22 @ 22:30:29
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: maxie

TVÅ VECKOR? VILL NÅGON TA LIVET AV MIG HÄR? (OCH TROLIGEN DIG MED.)

2009-01-23 @ 18:39:44
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: Linda.

Först, tack så jätte mycket =D

& visst är det sån "kraft" i baseball scenen? Den är hur grym som helst =D=D=D=D



fin blogg!

2009-01-24 @ 13:35:28
URL: http://debski.blogg.se/
Postat av: Linda.

Man kan ju inte låta bli att bli kär i Edward, och ibland lever man sig liksom in i Bells sits. Så.... Men jag får nog säga Ed... Jake är med hur söt som helst på sitt sätt! :D Jätte svårt!!!!!! Självt =D?

2009-01-25 @ 17:57:01
URL: http://debski.blogg.se/
Postat av: Agge

Hoppas du får en bra kväll. :)

2009-01-25 @ 18:38:06
URL: http://agge1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0