this year i will do everything right, this year will be mine

nytt år &det känns läskigt på något sätt! nyår blev kanon &dagarna efter har mest ägnats åt att slappa &ta det lugnt. det har blivit mycket the hills tittande, då jag börjat kolla om från början och sådär. det är skönt att inte behöva fokusera till 100 % på det man ser, hih.

det känns som att 2009 kommer bli bättre än 2008, &det hoppas jag på! även om -08 var ett bra år. speciellt ett bra konsertår!

- mcfly.
- you me at six.
- the blackout gånger två.
- all time low.
- elliot minor.
- simple plan.
- my american heart gånger två.
- silverstein.
- the audition.
- four year strong.
- mexicolas.
- the color fred.
- state radio.
- armor for sleep.
- envy on the coast.
- strike anywhere.
- reemer.
- avenue.
plusssss lite töntband som inte spelar någon roll, hih!

i år ska jag försöka ta &se mina mcflypojkar igen, för det måste jag. jag vill även gärna se you me at six & all time low igen. fast högst upp på min lista står jonas brothers. jag vill så sjukt gärna se dem, då de äger min mp3 justnu.
i år ska jag hitta på dethär, hopefully;
- träffa fia i februari &ha det freaky freaky fresh. (fler gånger med, kay!)
- åka till los angeles i två veckor. (förhoppningsvis!)
-
se jonas brothers och mcfly.
- förhoppningsvis se ymas och atl.
- åka till spanien i februari med skolan.
- åka till londontown! <3
- fylla arton! (:
- köpa en famous stars & straps hood, whatever it takes.
- köpa massa nya skivor (:
- se new moon på bio.
- & ha det så sjukligt bäst helt enkelt.

nyårslöften har aldrig vart min grej riktigt, men jag har dem alltid ändå. jag tror jag höll ett förra året, hur lyckat var det?
nu ska jag däremot försöka hålla alla, wish me luck? (:

anyway, tänkte bara uppdatera lite smått sådär, &nu ska jag ge mig ut i snön för att ta mig till papi. sen blir det lite mer the hills &sådär.
ha det bra people! ^-^


Kommentarer
Postat av: sofia

oh mycket konserter! najs! :D

2009-01-11 @ 02:45:02
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: fia

februari är likamed freaky freaky fresh :D

självklart flera gånger ^-^

2009-01-11 @ 03:48:45
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0