i've got another confession to make

hallå folket! (:
tänkte bara göra en snabb-update &tala om att idag har jag shoppat ^-^ en klänning på gina tricot plus två superstora tröjor på stadium blev det! och allt gick inte ens på 120 kronor! sånt gillar jag! i morgon blir det kanske mer på h&m, vem vet? presentkort är bra saker.
anyway, alla mina problems har löst sig idag faktiskt! jag känner mig stolt och stark, för jag har varit duktig flicka idag. men mer om det i morgon! ska ta och beställa nya hårförlängningar snart med, innan spanien och allt. men nu blir det lite film &så! ^-^
men!

tror ni jag skulle passa i hel-lugg? istället för min snedlugg nu liksom?
let me know!

xoxo.

Kommentarer
Postat av: elin

HELLUGG, det skulla vara asgulligt ju! :D

2009-01-29 @ 22:16:49
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0