living in a fantasy

klockan är 02;35 och jag sitter &lyssnar på lies med mcfly och drömmer mig tillbaka till den tjugosjunde november tvåtusenåtta.
snälla, nya datum snart?
förövrigt är lies en av de bästa låtarna någonsin &hur den var live kan jag inte ens beskriva. you had to be there.
justnu älskar jag mcfly mer än annars och förundras över att det i år är det vårt sjätte år tillsammans. it's just crazy.
ska ta och lyssna lite mer på pojkarna medans jag somnar, &senare idag blir det till att titta på någon av dvd;erna.
jag vill sjukt gärna ha den från wembley snart, för det kommer bli så sjukt bäst.
aya, värdelöst inlägg &så, men jag fick ett infall (:

sovgott folk.

Kommentarer
Postat av: sofia

åh mina polare såg dom också då, är grymt avundsjuk!



sv: tack tack! :D ja baja på skolan :<



haha tack desamma! :D musik ftw! vilka är dina fav band? :D

2009-01-13 @ 16:53:32
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: sofia

åh mina polare såg dom också då, är grymt avundsjuk!



sv: tack tack! :D ja baja på skolan :<



haha tack desamma! :D musik ftw! vilka är dina fav band? :D

2009-01-13 @ 16:53:37
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: sofia

erkänn! :D



okej najs music fer sure!

ja gillar de mesta typ, fast nu är de väl mest bring me the horizon, bullet for my valentine, all time low, metro station, simple plan, kent, nevershournever, cky, lady gaga, mcfly, osv osv osv. can go on forever ;D

2009-01-13 @ 18:51:18
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0