i want, i want, i want everything

då jag inte skrivit sen i måndags tänkte jag ta &skriva vad jag gjort i veckan, inte för att det är så himla intressant, men ändå!

(skrev om måndagen i inlägget två snäpp under dethär, så ni vet redan vad jag gjorde då, hih!)
tisdag; skola som vanligt &så, och började med religion då jag kom försent, dock bara med fem minuter. jag är duktig ibland om jag får säga det själv. efter skolan blev det plugg &sen andra avenyn hos min bästis!


onsdag; onsdagen spenderades som vanligt i skolan innan det blev gymmet och en himla massa plugg. jag lyckades dock göra klart allt jag hade i läxa och sådär, så det var kanon.

torsdag; i torsdags var det skola och det var trevligt faktiskt. var dock supertrött hela dagen och sådär. inte mycket hände, vilket var lite trist, men jag spenderade kvällen med att se på 90210. (:

fredag; spenderade hela spanska lektionen på biblioteket vilket var väldans bra. satt i tre timmar och bara slappade i en skön soffa! det var nog den bästa spanskalektionen någonsin ^-^ sen blev det svenska &det var sjukt roligt. bästis kom förbi med och hängde en stund, vilket var bäst! på kvällen pallrade jag mig hem till henne för att umgås lite mer, och vi pratade i en evighet om allt och inget!

lördag; runt ett så drog jag till biblioteket med min bästis för att kolla lite böcker, innan vi begav oss in till stan. båda två bestämde oss däremot för att inte köpa någonting alls så det blev bara lite godis innan vi gick till frisörsalongen där bästis skulle städa lite. (: jag satte mig i en soffa med en bok medans hon städade och jag kände mig superduktig. not. men det var sjukt trevligt och allt. gick ut och tog en promenad med ronja senare med och det var kul. på kvällen blev det lite xbox för min del innan jag somnade vid elva av sömnbrist.

idag; har inte gjort mycket, mest slappat och pluggat. drog till gymmet en stund och sedan satte jag mig här framför datorn med keith. (:

i morgon blir det skola igen, något jag inte alls är särskilt pepp på. men what to do? det blir film på samhällen och det är soft. innan skolan blir det gymmet och solning, vilket jag ser fram emot. (:

nej, nu ska jag ta &ägna mig åt keith igen. ha det bra people!


Kommentarer
Postat av: Linda.

självklart (;.. du kan adda, [email protected], :)

2009-01-25 @ 23:38:56
URL: http://debski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0