let's head out to see what this world has for you and for me

hellå!
sitter här &lyssnar på parken, och mår jävligt bra. (åh vad ska vi göra med henry?) justnu har jag varit på botten länge, &haft lite ångest angående saker. det har jag fortfarande, men justnu dansar jag runt i mitt rum till parken. åh vad underbart! jag blir så pepp &glad av parken. svensk musik har jag aldrig gillat, men alltså lite glad musik, parken style är inte alls fel. i like! (jag har också döpt om en av mina hundar till henry, fina grejer alltså)
idag har jag bara tagit det väldigt lugnt, pluggat lite natur &kollat på the hills. haft ett eget litet the hills-marathon som jag varvat med the suite life on deck. (: det är så sjukt kul att steve rushton, ex-medlem i son of dork, sjunger introt till the suite life on deck. plus att han ska vara med i nya hannah montana filmen. inte illa alls!

igår vid sådär sjutiden begav jag mig till min bästa vän för att titta på lite film. vi kunde dock aldrig bestämma oss för vilken film vi skulle se, men till slut blev det high school musical, då hon i princip aldrig sett den. jag var överlycklig, ohja. sen delade vi på en ben &jerry's phish food och mådde allmänt bra. efter filmen blev det mycket seriöst prat, &jag måste bara säga att hon verkligen är bäst i världen. det är otroligt att hon kan finnas där precis när jag behöver henne, varenda gång. <3

imorgon blir det gymmet &så, ska sola lite med när jag ändå är igång. bästis kanske ska med &så, så det blir nog trevligt. alltid skönt att träna med ju! känns sjukt bra att ha fått igång träningen nu. anyway, nu ska jag ta &lyssna lite på steve rushton innan jag glor mer på the hills.
(ska uppdatera dearheartstrings nu med, så tune in later)

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0