i don't want another pretty face

jag sitter justnu &tittar på en film jag kan utantill som är lika bra varje gång. nej, det är inte någon av hsm-filmerna, utan det är keith. keith är en så sjukt bra och vacker film att jag inte kan se den utan att fälla tårar. &jesse mccartney, ja han är helt jävla fantastisk! (&egentligen tycker jag inte ens honom så mycket, men nu så..)
keith handlar om Natalie som har allt, hon har ett stipendium till college, en ursnygg pojkvän och är populärast på skolan. sen träffar hon keith, som är väldigt hemlighetsfull och får henne sakta men säkert att tappa fattningen. hon försöker att inte släppa in honom i sitt hjärta men det blir svårt, för ju mer han döljer desto nyfiknare blir hon. hennes värld faller sakta men säkert samman när hon faller för keith. keith försvinner sedan i två veckor spårlöst, och kommer sedan tillbaka och natalie bryter ihop. hon förstår inte vad han kan ha för anledning till att bara försvinna sådär, men när hon sedan får reda på att han har cancer förstår hon saker bättre.

i know att den inte låter så himla intressant när jag beskrev den, men kolla trailern. för helt seriöst, det är en av de bästa filmerna jag sett i hela mitt liv. gud, nu är det en av det mer sorgsna scenerna i filmen igen, så jag lipar lite lagom mycket. (a) men är man en tönt så är man ju. (:

natalie: who the hell do you think you are?
keith: who do you think i am?

å vad jag älskar den här filmen! sitter &skriver lite samtidigt, på ett nytt projekt jag precis börjat med. det är nice, för jag får bra inspiration när jag kollar film. ^-^ anyway, ska se om någon av mina kära vänner vill provläsa lite snart. (:

    love is a force you can't control...


Kommentarer
Postat av: maxie

jag provläser gärna ^_^ ska ta o ladda ner den där filmen med!^^

2009-01-25 @ 22:22:42
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-25 @ 23:40:35
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Linda.

Den hade jag helt glömt av den filmen,

måste se ^_^

2009-01-28 @ 19:09:49
URL: http://debski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0