you can try to break us and make us fall apart, but the fire's in our hearts

sitter här i min ensamhet &lyssnar på jonas brothers. jag peppar deras serie, J.O.N.A.S! hur mycket som helst och vill se den nu. sjuuukt mycket bra kommer på disney channel i år &i can't wait! känns som det kommer bli ett bra tv-serie &film år för mig. jag menar, ny film med mitchel musso aka okenman och hannah montana film, + JB serien. sen massa andra bra filmer och så kommer HSM 3 på dvd. åh vad underbart, den ska fixas direkt, hih. i'm such a geek, really. 

har precis uppdaterat lite på dearheartstrings, så you know what to do. annars händer inte så mycket, ska uppdatera mer på dearheartstrings senare idag &sådär. men nu blir det till att försöka sova lite, och försöka att komma upp hyfsat tidigt i morgon, något jag verkligen inte är bra på!

goodnight, &goodbye!


bilden är sjukt fin &jag vill gääärna se detdär snart. kevin är en bra man. väldigt bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0