something's telling me to leave

hallå'hallå.
länge sen jag uppdaterade, men har haft fullt upp! umgåtts massor med malin innan hon åkte till stockholm, firat mig själv med halva släkten och solat som en galning. så nu är jag hyfsat brun iaf, hihi. idag blev det stan &lite shopping. i helgen bokas london - jag tror jag dör av lycka. ikväll bokas bussbiljetter till norrköping och fia'lia. livet är fint just nu! anyway, på måndag fyller jag 18 år och det känns härligt!

har inte himla mycket att säga här, utan bara att all time low är bäst i världen och att deras nya album är en mja, gudagåva? hih, ungefär. nejmen, hittar inga ord för att beskriva det. it's amazing. nya videon är också helt amazing vill jag lova. och well, idag ska en liten all time low tröja göras. customised och helt fantastiskt fin kommer den bli tror jag. ^-^ bild dyker upp senare, i believe. hur som helst, ska ge mig ut på en liten cykeltur nu.

but, before i forget. ett bevis på hur härlig min vän malin är;
bells: åh, harry potter är inge bra.
malin: nej, jag vet. min kompis är typ helt kär i han huvudpersonen.
bells: åh!
malin: mhm! liksom, han david är ju inte ens snygg!
bells: malin... han heter daniel.

pus &allt sånt där!

Kommentarer
Postat av: maxie

rupert är däremot snygg! jag ska se harry potter på onsdag i strömstad :DDD harry potter är braaaaaaaa (bäst)! <33

2009-07-11 @ 14:27:01
URL: http://nastyhabits.blogg.se/
Postat av: lina

sv: mhmmm, joo speciellt rob, gahh fin man det där (:

2009-07-14 @ 17:45:51
URL: http://yourenotinvited.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0