i am against you

hallå!

sitter justnu i skolan med anti-flag i öronen! jag har blivit en sån liten anti-flag tönt nu alltså. innan jag såg dem på siesta har de väl inte varit några favoriter direkt, men herre-min-gud vad underbara de var live! det fick mig att bli helt "ohmygod i <3 them" jag &alex (min vän som jag träffade där) stod och var västa fangirlsen och kände oss som två fjortonåringar på en darin konsert, typ! haha. det var fett fint! annars blir det justnu en hel del adiam dymott som spelas i min iPod. grym spelning måste jag säga! snackade med adiam sedan med, så himla cool brud!
siesta var b-ä-s-t!

anyways, ska skriva lite på en uppsats nu innan det blir till att åka ut med media markt med min papi, tror jag. köpte en litet fint linne idag på stan med, n.e.r.d's designade h&m linne. fina grejer! deras tisha vad redan inhandlad av min papi när jag kom hem från siesta och det var fint, haha. ska ta och plugga lite nu dock, skriver senare ikväller!

här har ni förreste en bild på min nya bästis, justin sane. :) han är en snygg man!

sssssssssssssssssssss.jpg Justin Sane image by skyliinesx

Kommentarer
Postat av: maxie

HAHAHHAHAHA! ja jag titta på hannah montana i bakgrunden, fint är det xD och alltså mitch påminner typ om torres överhuvudtaget har jag tänkt på... så ja!

2009-06-06 @ 01:43:56
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0