oh, i'm going in for the kill

i a m d o i n g i t f o r a t h r i l l !

åhja, fetaste låten idag då! la roux - in for the kill. härlig, men lite underlig musik antar jag? anyhow, last day of school idag! eller last day of prison som malin säger, haha. jag sitter här &väntar på henne nu, i guess, då hon slutar om någon minutis. då ska jag till staden &klippa mig lite och då följer jag henne till hennes buss. sen blir det nog till att ägna lite tid till alla mina små noveller &böcker som jag glömt bort de senaste veckorna. school is such a pain in the ass! härligt för studenterna som slipper allt nu, hih. vet att mina små vänner fia &camillus slutar nu i veckan, dock i norrköping! men gud så härligt för dem ändå :) ett år kvar, sen är det min tur!

o m en v e c k a...
så kommer min psykolog &bästis maxie'lito till mig! åh, fy fan vad fint! det kan man inte klaga på alltså :) det kommer bli oerhört lovely!

i j u l i...
fyller jag arton och det är hultsfred!



Kommentarer
Postat av: maxie

juste! 7 dagar är en vecka ja :D tänkte på att det var 7 dar kvar idag men inte att det är en vecka, jag är smaaart! ^^. men det blir mkt fint! jag måste se färdigt på ett supernatural avsnitt från s4 hos dig för kolla på ett igår men då fanns inte det sista av avsnittet och orka int hitta ett annat avsnitt så ja x] nu måste jag fixa mig för den här satans "balen" jag har ikväll, ooorrrkar inte! Kanske borde dra dit i typ chinos&tshirt? låter fint för mig, haha (::

2009-06-09 @ 14:20:06
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0